Wim Meulenkamp opnieuw lijsttrekker !

De VVD afdeling Hof van Twente heeft op de Algemene Ledenvergadering die op 14 oktober werd gehouden, unaniem Wim Meulenkamp gekozen als lijsttrekker voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022.

Tevens is het verkiezingsprogramma voor de periode 2022/2026 vastgesteld. Meulenkamp is sinds 2014 wethouder voor de VVD en beheert o.a. de portefeuilles ruimtelijke ordening, duurzaamheid, economie, agrarische sector en ontwikkelingen in het buitengebied.

Huidig wethouder Meulenkamp gaat vol enthousiasme wederom aan de slag voor alle inwoners. “We hebben met elkaar een prachtige gemeente en als Hof van Twente zijn er de komende jaren nog vele kansen die we kunnen benutten. Ik heb er veel zin in om hieraan een positieve bijdrage te leveren, uiteraard in nauw overleg met onze inwoners.”

Wim Meulenkamp is tevens kandidaat wethouder voor de VVD Hof van Twente.

In de Ledenvergadering van de VVD Hof van Twente medio november wordt de kieslijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022 vastgesteld vanaf plek 2.