Azmani en kandidaten VVD-Overijssel bezoeken Hof van Twente

VVD Lijsttrekker Europees Parlement Malik Azmani en kandidaten VVD-Overijssel brengen op 2 maart een bezoek aan de Hof van Twente. VVD Hof van Twente heeft 2 VVD-kandidaten voor de Provincie Overijssel; Dinand Leferink uit Goor (plek 3) en Anneriek Schonbaum uit Diepenheim (plek 8).

Het werkbezoek start om 14.00 uur bij het zeer innovatieve bedrijf Hodes Huisvesting te Goor. Hodes, aanbieder van toekomstgerichte huisvesting die bouwt voor de toekomst. Omdat de toekomst steeds minder voorspelbaar wordt, bouwen ze flexibel, duurzaam en betaalbaar.

Om 16.00 uur staat een bezoek aan Tri-O-Gen gepland. Het bedrijf ontwikkelde apparatuur om restwarmte om te zetten in stroom en warm water. Het bedrijf is tevens partner van de NAVO met als doel militaire kampen in oorlogsgebieden efficiënter en kostenbesparend te maken. Belangrijkste winst is dat door de inzet van de apparatuur van Tri-O-Gen in oorlogsgebieden er minder transport van diesel nodig is en er daardoor minder slachtoffers vallen bij de beveiliging van die transporten.

Het avondprogramma vanaf 19.30 in Uitgaanscentrum Dieka te Markelo staat helemaal in het teken van jongeren. Gerda Bruins fractievoorzitter VVD Hof van Twente: “Het doel en de opzet van deze avond is om jongeren op een leuke manier bewust te maken van de politiek en het belang om vooral te gaan stemmen”. Vanaf 21.30 uur kunnen de jongeren in gesprek met de politieke volksvertegenwoordigers. Vanaf 22.00 uur opent Uitgaanscentrum Dieka haar deuren voor publiek en is er de mogelijkheid een kijkje te nemen in het Uitgaanscentrum.

Meer informatie Voor meer informatie en/of interviewaanvragen kunt u contact opnemen met:

• Woordvoerders Gerda Bruins, fractievoorzitter VVD Hof van Twente
  • Regien Courtz, fractievoorzitter VVD | regien.courtz.vvd@gmail.com | 06 12 26 68 40